« グーちん11月の身体測定 | Main | LUMIX LX2 »

グーちん暴れる

グーちんが4日振りに巣から出てきました。

ミニトマトとオクラをあげたらガツガツと全部食べました。

その後、ゲージの中で暴れ始めました。もっと食べるのかなと思い、レタスをあげたら半分くらい食べてまた暴れます。

外に出たいのかなと思いましたが、外は15℃なので寒すぎます。

結局、そのままにしていたら、1時間くらい暴れて気がつくと、巣を自分でゲージのまん中に持っていって、その中に入っていました。

20061123goosmall

やっぱり巣の中が安心みたいです。

|

« グーちん11月の身体測定 | Main | LUMIX LX2 »

ヘルマンリクガメ」カテゴリの記事

Comments

Hello there! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new project in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a extraordinary job!

Posted by: Maika Etnik | 2015.10.11 at 12:10 AM

Fantastic post but I was wondering if you could write a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Cheers!

Posted by: auto binary signals scam | 2014.10.03 at 05:57 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/10538/12789297

Listed below are links to weblogs that reference グーちん暴れる:

« グーちん11月の身体測定 | Main | LUMIX LX2 »